COM EM PUC APROPAR A ELL?
Hola!
Des de principi de curs em va començar a agradar un noi un any mes gran que jo, viu casi al costat de casa meva i sempre ens topem pel pati o al canvi de classes. M'agradaria començar una amistat amb ell pero soc massa tímida...També havia pensat en dir-li algo el dia de carnaval, ja que els de la eso fem un festa.
Que puc fer?
Ajuda siusplau!
Gràcies.
InterPersonal

Hola juls.ordax. Sóc l'Assumpta.
Entenc això que dius en relació a la timidesa. Un tret de les persones tímides és que us costa apropar-vos per primer cop a una persona perquè de vegades no sabeu com començar una conversa, teniu por que allò que direu serà una tonteria o no serà ben rebut pels altres, etc. I al final, preferiu mantenir-vos en la vostra zona de confort i no dir res, per si de cas...Hi ha molta gent "tímida". I saps com aprenen a portar millor la seva timidesa? Arriscant-se a dir, a fer, i perdent una mica aquesta por al ridícul. Per tant, no pensis que "sóc massa tímida"... Estic segura que tens moltes coses a dir, i concretament, amb aquest noi, te'n sortiràs la mar de bé. Si vols, abans del dia, prepara't uns quants temes per parlar. Escriu-los o pensa-hi, per anar més tranquila. Però segur que te'n sortiran d'altres de forma espontània.
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat