urgent
Hola! Faig aquesta consulta perquè no se que em passa ultimament. hi ha dies que estic molt be, molt contenta. pero d'altres que estic fatal, plorant tot el dia. i el pitjor de tot es que no se perque ploro i perque estic aixi... un dia em va parlar un noi (que no es molt amic meu) perque deia que estava preocupat perque em veia molt malament i que si no se que em passa podria ser depressio...em va dir que parles amb la psicologa de l'institut. ja havia parlat amb ella abans de que m'ho digues pero no em va servir de res...
una altra cosa. fa poc m'agradava un noi que tambe em va agradar fa dos anys. i el que passa es que sempre era: ara som amics...ara no... ara ens parlem...despres no parlem gens... I ara no m'agrada pero m'ha tornat a parlar despres d'un mes i es super majo i es preocupa per mi. i no entenc perque fa aixo...
una cosa més. des de principis d'aquest curs m'he fet molt amiga d'un noi. parlem molt per whatsapp i cara a cara tambe. jo el considero com el meu millor amic pero se que jo no soc la seva millor amiga... crec que la meva millor amiga s'esta enfadant una mica perque vaig més amb ell que amb ella, pero es que a mi m'agrada mes anar amb ell...i no se que fer. jo se perfectament que no m'agrada pero a vegades sento coses estranyes...
ho sento per escriure tant...pero es que necessito consells! gràcies!! :)
InterPersonal

Hola directioner. Sóc l'Assumpta.
Pel què fa al primer que expliques, en relació a aquestes fluctuacions de l'estat d'ànim, has pensat si hi ha alguna cosa que realment et preocupa però n o n'acabes de ser conscient o no ho expliques del tot?. A veure, tots i totes passem èpoques més bones i més dolentes. Per això, en part és normal que estiguis així si últimament t'ha passat o et passa alguna cosa que et preocupa i no acabes de posar-la sobre la taula. I a la teva edat, degut a tot el tema hormonal, també és més freqüent. Pensa-hi.
En relació a la resta que m'expliques...jo crec que pot anar perfectament relacionat amb lo primer que acabem de parlar. Una persona que et fa "ballar" el cap d'aquesta manera...no sé què dir-te. No pots deixar que jugui amb els teus sentiments així. Per què no hi parles i aclareixes què vol realment? Aclareix-te tu però també.
I en relació a l'últim tema, tu pots anar i parlar amb qui vulguis. Però, no et tanquis només amb aquesta persona. Intenta variar i no deixis perdre la resta d'amistats per ell. I no et preocupis per si ets o no ets la "millor amiga" d'algú. D'acord?. Un consell: valora't i fes-te valorar.
Gràcies per la teva confiança. Endavant.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat