No se pq
Hola.
Bueno aver primer peso 40 i mes o menys medeixo 1,55.
Se q estic baixa de pes,però esq no vull engordar mes.
He estat mirant i em pasen moltes coses del transtor restrictivo o selectivo.
Jo soc de lesla que sempre he estat prima y talperò ara ja no esmorzo al pati deixoel bocata a lala motxilla ino breno nomes quan m'aixeco,prenc ,un vas de llet amb colacao. Estic farta de dir sempre a els meus avis i els meu pares q no tinc gana però, noem creun diuen q son tonteries.
Em rallo molt per aquest tema.
L'altre dia em va dir unnen de classe q estava com un pal i em vanentrar ganes de plora.
Alba Garcia

Hola bonica!
Gràcies per explicar-nos la teva situació.
Com tu mateixa dius, estàs molt baixeta de pes, i això pot ser molt perillós per la teva salut!!!!!
Per tot el que ens expliques (que t'estàs saltant alguns àpats, que tens por d'engreixar, ets sents trista quan et diuen coses sobre el teu cos...) pots estar començant a patir un Trastorn de la Conducta Alimentària (TCA). Els TCA són malalties molt greus, que creen un patiment molt i molt gran a la persona i podent comportar un risc important per la vida.
No volem que t'espantis, perquè ets molt valenta de poder dir això que et passa, i el més important és que això es pot superar gràcies a l'ajuda professional.
Nosaltres no volem que passis per tot això tu sola, per això et recomanem que puguis explicar als teus pares com et sents i ells puguin acompanyar-te a demanar ajuda. Per poder anar al metge i això, com que ets menor d'edat has d'anar acompanyada d'ells.
Si vols pots trucar un dia al ACAB (93 454 91 09) i així podem parlar millor de com et sents i què podem fer per ajudar-te! Ara ja has fet un pas molt gran, que és escriure què et passa.
Sabem que és un tema difícil i que fa molt mal... i per això volem estar al teu costat!
Una abraçada molt gran!
Alba Garcia
Psicòloga