Necessito consell urgent
Primer de tot, MOLTES GRÀCIES PER ESTAR LLEGINT LA MEVA CONSULTA. Mireu, el problema (si se'n pot dir així), és que a mi m'agrada un noi des de farà ara uns... 4 anys, més o menys. Els dos primers anys, parlàvem més o menys, una mica només. Però fa 2 anys que parlem per xat cada dia sens falta. Sempre m'obra ell, per la feina que ens han posat a classe, però sovint acabem parlant d'altres temes o d'algunes coses que amb altra gent no parlo. Jo li he explicat algun secret meu, i ell sempre em dona consell i m'ajuda. Fa un temps ens posàvem cors (va començar ell) , però es va acabar no recordo per què. Ara, que també parlem cada dia, alguna vegada m'ha passat fotos de coses que ell fa, però no es gaire normal que ho faci. El problema es que jo estic molt colada per ell i les meves amigues em diuen que jo a ell també li agrado, pero jo no ho crec. Més m'agradaria. Aquests ultims dies, una de las mevas millors amigues que ho sap tot sobre aquest tema, m'ha dit que ell l'obra (porta dos dies parlant amb ella) i que parlen molta estona. La meva amiga sembla que m'ho restregui per la cara, com si li fes "ilu" que ella tambe parles amb el noi que m'agrada. Nose si haig d'aguantar aixo, ja se que no tinc cap dret a dir-li que no ho ha de fer això de parlar amb ell i etc, pero em sento fatal i tinc por de que si per alguna rao de la vida jo li molo al noi, que li deixi de molar. AJUDEUME SISPLAU, no puc parar de plorar per dins. Avui s'han mirat a classe perque la meva amiga li parlava tota l'estona i li reia les gracietes i ell l'ha mirat somriguent i jo m'he trencat per dins. SISPLAU AJUDEU-ME, NO SE QUE FER. Necessito consells i opinions.
Pd: Visca Canet de mar!
InterPersonal

Hola Noia 888. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Entenc perfectament que estiguis dolguda amb la teva amiga. Són coses que, en principi, s'haurien de respectar. Però també cal acceptar que hi ha persones que van a la seva i no tenen en compte als altres. De vegades també es tracta de gelos...En aquest cas, el què pots fer és passar d'ella quan et parli d'aquest noi, així de clar, o dir-li el què en penses. Per altra banda, el tema de la relació amb aquest noi, no tinc clar si a banda dels watssapp, facebook, etc. heu parlat cara a cara...Pel què m'expliques crec que no. Jo t' aconsellaria que intentessis fer-ho, per tal d'aclarir realment què sentiu un per l'altre i desfer possibles malentesos. Una altra cosa, tu portes molt més temps parlant amb aquest noi, per tant, portes avantatge...Totes maneres, si la cosa no funciona bé, potser és que aquest noi el què vol és que li vagin al darrera, li riguin les gracietes, etc. Per tant, com diu la frase "a otra cosa, mariposa".
Segur que te'n surts. Un petonàs.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat