Anoreixa. SIUSPLAU ES URGENT ES PER DEMÀ
Hola!
La qüestió és que demà tinc hora amb el psicòleg, ja que m'hi van derivar per què em van detectar Anorèxia.
M'han dit que estant tal i com estic lo més segur és que m'ingressin a un hospital que és només matins, i realment tinc molta por...
Em podrieu dir en quins casos i quins motius són els que poden fer que el psicòleg decideixi internar-te?
Moltes gràcies!
Carlota López Ballestar

Hola bonica!
Primer de tot he de dir-te que m'alegro molt que t'hagin diagnosticat el trastorn i que ja estiguis en mans d'un psicòleg. Quan estàs afectat per l'anorèxia el grau de patiment és molt alt i és molt important rebre ajuda i deixar-se ajudar. El primer pas i un dels més importants ja l'has fet així que enhorabona de veritat.
Hi ha varis motius que poden fer que l'equip terapèutic decideixi fer un tipus de treball més intensiu. Pel que expliques més que un ingrés seria un hospital de dia. Podria fer-te un llistat de moltes coses que es tenen en compte però no penso que sigui el més adient... deixar-se ajudar és confiar en que et diuen el millor per tu, sé que és molt complicat però intenta deixar de controlar-ho tu... ells no volen fer-te mal només fer el millor per tu.
T'envio molta força i una abraçada molt gran.
Serà difícil però t'asseguro que el camí valdrà la pena!
Carlota López Ballestar
Psicòloga