Looks per al cabell curt
Hola, fa temps que vull tallarme el cabell curt... Elque pasa es que no se com tallarmel. Tinc el cabell ros i llis xo amb una mica de forma sense arribar a ser ondulat.
Hem podrieu donar idees de com tallarmels???
Sou la meva quarta cosa preferida in the mundi mundial (despres del meu gos, el meu germa i qualsevol cosa relacionada amb vampirs o crepuscle)
Sabina Vilagrasa

Hola guapa,
Existeixen molts tallats per al cabell curt i per les mitges melenes, que també estan molt de moda. Per saber el tallat que millor t'escau també seria bo veure el tipus de rostre que tens (cara rodona, ovalada,...).
De totes maneres et farem un resum dels tallats que es porten més:
-Tall XS: aquest va des d'un rapat més atrevit fins al clàssic tallat 'garçon', que és ideal per aquelles persones que tenen els pòmuls molt marcats.
-Tall pixie: es un pentinat molt versàtil que es pot portar en qualsevol ocasió, respectant el tallat bàsic en què els laterals i la part de la nuca són més curts que la resta del pentinat. Et posem una imatge com a exemple:
-Tall bob: és un dels més sol·licitats a les perruqueries. Aquest tallat consisteix a tallar la part del darrere més curta que la part de davant de la cara. Un tall que es pot adaptar a qualsevol estil i persona. Et deixem una imatge d'aquest pentinat per tal que te'n puguis fer una idea.
Sabina Villagrasa
Titulada en Perruqueria pel Gremi de Perruquers de Barcelona, amb més de 20 anys d’experiència en el sector.
Màsters de perfeccionament en color, recollits i tallats per a home.