No se que escollir! (URGENT)
Hoola:)
Bueno, esque em tinc que canviar d'insti (aquest any o el que ve)pero nosé quan!:
Si martxo aquest any: em deixaran de dir friki, cambiare d'amigues (es el que vull), coneixere gent nova...
Pero potser no em trobo a gust, o em quedo sola...
I si martxo l'any que ve(d'aqui dos anys): tambe tindre la oportunitat de cambiar d'amigues, pero sera mes dificil(potser no puc cambiar-me, i per tant em consideraran friki/tonta...), trobare a faltar els companys i als altres amics de classe...
I esque nose que fer, i ho tinc que decidir, perque ho tinc que dir jo als meus pares si em cambio aquest any o el que ve i ho tinc que decidir el mes que ve (com a maxim)
Meeersi<3
InterPersonal

Hola!!!
aquesta decisió l'has de prendre amb l'ajuda dels teus pares i tutors. Però has de tenir una cosa clara: el que farà que tinguis amics i amigues no és l'any que decideixis canviar-te d'insti sinó la teva actitud. Si et mostres, segura, alegre, simpàtica i oberta amb la gent tindràs una bona rebuda, ara bé si pel contrari et mostres desconfiada, tancada, antipàtica i insegura molt probablement et costarà més fer amics. Per tant, no t'agobiis per decidir l'any que fas el canvi sinó per mostrar la teva millor versió de tu mateixa quan el facis. ja veuràs que així anirà bé segur!!
Una abraçada ben forta i molta sort amb el canvi!!!
Marina Marull, psicòloga a Interpersonal Vic. www.interpersonal.cat