Enfrentar-mi?
Hola!
Jo tinc bigoti i estic bastant primeta.Quan la gent em digui bigotuda o anorexica que e de fer enfrentar-mi o deixar que xerrin sense escoltar-los.
Se que pot semblar raro `pero esque quan to diuen a la cara fa molt corte:-(
InterPersonal

Hola bonica!!! És difícil soportar els comentaris irrespectuosos dels teus companys, ja ho sé, ets molt valenta per fer-ho. Em deixes que et doni un consell? Mira pel tema del pes no podem fer-hi res, ja que segurament la teva constitució és prima i per més que mengis no pots fer-hi res, però si tens bigoti si que pots fer-hi alguna cosa al respecte. tenir bigoti a l'adoelscència és la cosa més normal del món. Moltes noies en tenen, ja que les nostres hormones estan disparades i a vegades ens surt bigoti com a conseqüència d'això, ara bé, els bigoti ens el podem depilar i oblidar-nos-en, és una cosa que té una solució molt fàcil i pot costosa. Bé, fa una mica de mal, però és un moment de res!! A menys que vulguis demostrar la teva personalitat lluint un bigoti, no veig la raó per no depilar-te'l. I així de pas aconseguiràs que la gent et deixi en pau per aquest tema! Pensa que la majoria de gent que et diu bigotuda també es depila o s'afaita o sigui que no t'ha de fer cap vergonya fer-ho! Per altra banda el millor quan algú es posa amb tu és no donar-li la satisfacció ni d'escolatr-lo ni de fer-li cas. Saps aquella dita? "A palabras necias, oídos sordos" Doncs això, tu ni cas, si passes d'ells ja es cansaran de posar-te amb tu tard o d'hora. I si la cosa continua i va a més no dubtis ni un segon a dir-ho als teus pares o tutors, ja que a vegades en aquests casos els adults hem d'ajudar per aconseguir que es solucionin les coses.
Molts i molts ànims i una abraçada ben grossa!!
Marina Marull, psicòloga a Interpersonal Vic. www.interpersonal.cat