Problemes amorosos...
Hola! Primer de tot gràcies per contestar. Desde fa temps m'agrada un noi i com que a classe ens sentem junts dons parlem i tal, sóm amics però tampoc daquests que estan tot el dia parlan pel facebook ni pel whatsapp, només parlem a l'institut. Jo crec que es nota que m'agrada i les meves amigues em diuen que vaig molt bona parella amb ell. Però jo estic completament segura de que no tenim cap oportunitat. A classe a vegades sento que li agrado i altres no perque sempre parla amb mi, em molesta i quan li crida l'atenció els profes diu que es que estem enamorats i tal però ho diu com només broma. Jo sóc moooooolt tímida així que estic segurisima que mai li diria que m'agrada, mai! Em fa por i vergonya... No se que fer... Gràcies.
InterPersonal

Hola!! potser si que h diu de broma, però el que està claríssim és que li caus super bé, si no no et daria bromes ni parlaria amb tu, i caure-li tan bé sempre és important per donar el següent pas. Com que et fa tanta vergonya i por haver-hi de parlar d'aquests temes no cal que ho facis, no pateixis, però aprofita el fet que sou amics per acostar-te a ell una mica més. Fes-li alguna brometa tu també i mira a veure com reacciona, a vegades aquests nois que fan tantes conyes en el fons també són uns tímids que utilitzen l'humor per trencar el gel... Prova a obrir-lo pel face alguna dia, potser allà es mostra diferent i potser et serà més fàcil parlar allà, sense la pressió del cara a cara... Però no pensis que no teniu cap oportunitat perquè aquest és el primer pas cap al fracàs. T'has de mostrar optimista i ser pacient, si no t'atreveixes a dir-li a la cara, la paciència haurà de ser la teva major virtud, ja que tot es tornarà més lent...
Molts ànims!
Marina Marull, psicòloga a Interpersonal Vic. www.interpersonal.cat