embaraçada... necessito la vostre ajuda !!
Bon dia, fa dos setmanes vaig fer un test i em va surtir positiu.. l'ultim cop que vaig tenir la regla va ser del 10 al 16 de Septembre, vaig anar al cap per que en aquest moment no sabia que fer ! Em van dir que estic de 8 setmanes i que em donaven 1 setmana per pensar el que vull fer... si quedarme'l o avortar. La cosa es que desde que se que estic embarazada, estic super ilusionada pero al mateix temps estic en shock ! Per que tinc 19 anys, i penso que soc molt jove... pero estic segura que seria bona mare. Encara no li he dit als meus pares, el meu pare no reaccionaria gens be ! I per part de la meva mare no hu se. Porto dos anys i mitg amb la meva parella i dos anys vinsquent junts, estic treballant amb contracte indefinit o com es digui, i també estic estudiant.. Necessito la vostre resposta, aquest fill el vull .. pero és massa aviat ?
(m'agraderia que no surtis el meu nom .. gracies !)
Estrella Dorca

Hola!
Aquesta decisió és molt personal, des d'aquí no podem decidir per tu. Crec que és una decisió que heu de prendre amb la teva parella i també parlar-ne amb la teva família. Sé que espanta i que pot fer por la seva reacció, però és important que et sentis acompanyada i que no hi hagi secrets dins l'entorn familiar.
La responsabilitat que comporta tenir un fill és molt elevada i és necessari que parleu amb la teva parella de l'organització, de la forma d'educar, de la manera d'entendre la família, dels canvis que implicarà... Parla amb altres persones sobre com han rebut la notícia del fill (si ho necessites)
Però recorda que la decisió és teva i de la teva parella. Potser és una de la decisions més importants que heu pres mai, així que seieu tranquil·lament a donar-hi voltes...
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25