El meu millor amic
Hola, fa temps que passo molt de temps amb un amic y s'ha acabat fent el meu millor amic, de vegades hem pregunta coses com et liaries amb mi? o estas celossa perque vaigi a una cita?
No vull perdrel i nose si estic enamorada, tinc el cap fet un embolic i a sobre els meus pares i els de la classe es creeuen que estem sortint... Siusplau ajudeume :(
Graciiies, petons Adolescents
InterPersonal

Ui, ui, Lara.... que em sembla que ell està boig per tu... A veure si només volgués ser el teu amic no et diria aquestes coses! Potser si que vau començar siguent només amics però està claríssim que ell sent alguna cosa més per tu. Ara falta saber què sent tu! Per començar no t'agobiis pel que la gent diu o pensa de vosaltres, deixa'ls estar. A molta gent, per més moderna que creiem que és la societat, encara li costa entendre que pugui existir l'amistat entre un noi i una noia, per tant és normal que si no creuen en aquest tipus d'amistat, pensin que us agradeu. Ara bé, què sents tu? A banda del que pensin els altres, has dintentar esbrinar quins són els teus sentiments cap a aquest noi. La línia que separa l'amistat de l'amor a vegades és molt fina i pot passar que dubtis sobre els teus sentiments. Em sembla que ell ho té molt clar, però tu hauràs de trobar la manera desbrinar-ho però sense sentir-te pressionada. Intenta passar un temps separada d'ell per veure si el trobes a faltar, si penses en ell d'una manera més romàntica, no sé busca la manera d'esbrinar-ho. Però, no creguis que tot ha d'anar depressa! tens tot el temps del món agafa-t'ho amb calma, no tots els amors comencen de cop, a vegades comencen precisament amb una amistat que es va conevrtint en alguna cosa més. Per tant no t'agobiis, si els dos esteu bé, disfruta el moment i potser més endavant ho veuràs més clar!
Molts ànims i una abraçada!!
Marina Marull, psicòloga a Interpersonal Vic. www.interpersonal.cat