Em mola un tio i nose si joo li molo...
Hola!!
Des de principi de curs que em fixo en ell, un tio estupendo. Sempre el veia al pati, pels passadissos del cole...i sempre tenia ganes de dir-li algo. No li vaig dir res fins que em vaig atrebir a obrir-lo pel face. D'es d'aquell dia que parlem molt i ens saludem, alguna vegada hem parlat cara a cara pero mai li havia dit el que sentia per ell. Un dia li vaig dir per whatsapp i es va quedar flipant, pero no va dir si sentia el mateix per mi. Li he dit diverses vegades per quedar pero sempre deiaa k no podia o alguna excusa. Em vaig cansar i li vaig dir: Mira a partir d'ara, si tu vols kedar am mi o algo m'ho diràs tu, pk io no em vull fer pesada.
I ara vaig decidir no obrirlo pk veies k no li vaig al darrere, però no m'obria, i vaig estar molts dies esperant i res, i al final el vaig tornar a obrir jo, i li vaig dir per quedar (un altre cop), i ell va dir k vale pero continua fent com abans k al ultim moment diu alguna excusa i em deixa plantada. El problema és que els seus amics diuen que ell els hi parla de mi...
Què he de fer? He de continuar lluitant per ell o el deixo estar? NO SÉ QUE FER!
Moltes gràcies i petoons! <3
InterPersonal

Hola! Fins ara em sembla que ho has estat fent molt bé, però ara et trobes en un punt mort i no saps cap on anar. A veure, com que veig que no et costa gens parlar clar, el que jo faria és dir-li precisament el que m'has dit a mi, que no saps si val la pena continuar insistint o deixar de fer-ho per sempre. Has d'intentar que ell es mulli, ja que fins ara no ho ha fet. No deixis que et deixi amb el dubte, diga-li clarament que et té ben desconcertada, a veure com reacciona ell. Fins i tot el pots ajudar a desencallar-se dient que no pateixi per fer-te mal, que et fa més mal no saber el que pensa. Si el que té és por de dir-te que no li agrades, potser l'hauràs d'ajudar dient-li això que et dic. Ja sé que és difícil però si no està per tu és millor que t'ho digui així deixaràs de perdre el temps amb ell i podràs començar de nou per una altra banda.
Molta sort!!
Marina Marull, psicòloga a Interpersonal Vic. www.interpersonal.cat