Cabell
Hola!
Mira resulta que tinc el cabell de color marró fosc, bastant fosc. La questió és que ami m'agradaria tenirlo una mica més clar. Li vaig proposar a la meva mare de tenyir-me, ja que era la única opció que hi veia però s'hi va negar. Sabrieu d'algun mètode perquè el cabell s'aclareixi???
InterPersonal

Hola!! Els temes de perruqueria no són el meu fort, però jo et diria que millor no facis invents amb els cabells no sigui que et surti malament la cosa. Pensa que per una noia els cabells són molt importants i que si et poses alguna cosa que te'ls faci malbè ho passaràs fatal. Mira, si tu tens moltes ganes de tenyir-te'ls, el millor és fer-ho amb una professional, una perruquera vaja, per tant el meu consell és que insisteixis amb la teva mare, sigues la noia més pesada del món, insisteix i insisteix, busca la manera d'aconseguir que et digui que si i ja veuràs que a la llarga acceptarà. A vegades hem d'insistir molt quan volem alguna cosa...
Sort!
Marina Marull, psicòloga a Interpersonal Vic. www.interpersonal.cat