el meu ex em fa la vida impossible
sincerament nose que intenta fer el meu ex... primer va inventant coses de mi, diu que soc una falça i que vaig insulatant a la seva novia actual i fa que la gent modii. va a la meva classe i tota lestona li diu el profe que li estic tirnant gomes i despres hem renyen a mi, m’insulta i hem diu de tot. li hauria de caure la cara se vergonya... i lo mes fort es que va jugar amb els meus sentiments i no es prou medur per poguer reconeixo i encara te el morro de dir-me que li tinc que demenar perdo quan es ell qui ho hauria de fer. jo en aquests moments no se que fer, si caixar-me que m’emprenya els profes o fer veure que no hem passara res i ja es cansara.
Estrella Dorca

Hola!
Tens tot el dret a parar aquesta situació i demanar ajuda als professors. Per què no intentes explicar-li al teu tutor i que ho comenti a la resta de professors? Així ells estaran al cas quan vegin alguna situació estranya i podran valorar-la millor, no creus?
Una vegada fet això, també has de mantenir-te ferma i no reaccionar davant els seus intents per fer-te enfadar. Ell sembla que vol molestar-te i que t'enfadis, així que no permetis que se'n surti amb la seva! No et posis al seu nivell, no s'ho mereix.
Tu has de mirar les teves accions i els teus comentaris i si hi ha alguna cosa de la qual te'n penedeixes, no és dolent demanar disculpes (però remarcant per quin motiu concret et disculpes). ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25