El meu futur
Bon dia,
M'agradaria estudiar des de casa i viure en un altre lloc, estic molt confosa amb que faré amb la meva vida. Actualment vaig a un psicòleg ja que e tingut problemes amb l'alimentació i la depressió. Estic molt farta de viure en aquesta ciutat i se que no trigaré gaire i marxar. El que em preocupa és no trobar treball i no poder acabar els estudis. Tinc pensat anarme'n a viure a Pont de Suert que els meus avis tenen un pis allà, ells viuen a un poble del costat. Trobo molt a faltar la muntanya, aquí a la ciutat estic molt trista i anar al institut es una merda.
No se si em podries recomanar que puc fer amb la meva vida. Perquè inclòs treballar del que m'agradaria em sembla molt pesat.
Estrella Dorca

Hola!
Aquesta decisió és una decisió que implica parlar-ne amb tota la família. És veritat que hi ha persones que necessiten un canvi d'aires quan porten un temps vivint en un mateix lloc. Potser per això sents que necessites estar a prop de la muntanya.
Si tens la sort que els teus avis tenen un pis allà, per què no proves d'anar-hi a passar els caps de setmana? Potser així la setmana no es faria tan llarga si saps que dissabte i diumenge pots estar amb la neu. Parla'n amb els de casa teva i busca la manera de sentir-te més connectada amb la natura.
Actualment és molt difícil canviar radicalment la teva situació (deixar els estudis), però sí que pots fer petits canvis per sentir-te millor ;)
Veuràs que potser això et dóna més energia per afrontar el dia a dia ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25