Els parees...
Holaa
Bueno doncs jo tinc 13 anys i soc una adolescent norma, crec.
Pro no se com dir-li a ma mare que vull portar relleno i depilar-me.
Sé que això sempre ho diuen les mares però es que no m'ho ha dit i no se com començar a conversar-hi!
Mercii
InterPersonal

Hola!!
ja sé que costen molt aquestes coses a la teva edat, però has de ser valenta i demanar-li, ja veuràs com ella reaccionarà bé. Diga-li primer per exemple que t'agradaria que et demanés hora per depilar-te allà on va ella i pel que fa al relleno, aneu juntes un dia a comprar roba interior i mentre siguis allà emprova-te'n algun que en tingui i així treus el tema.
Ja veuràs que la teva mare estarà encantada d'ajudar-te en aquestes coses, perquè abans que tu, ella ja hi va passar, podeu parlar-ne també de com s'ho va fer ella amb la seva mare i si li feia vergonya com a tu. Normalment a les mares els hi costa adonar-se que les seves filles es fan grans però si no es senten desplaçades i veuen que poden ser un exemple i una ajuda, ho toleren millor. Vinga, anima't i parla amb ella!
Ànims!
Marina Marull, psicòloga a Interpersonal Vic. www.interpersonal.cat