Dubte amb aquest noi! No l'entenc!!
Hola! A l'estiu al poble vaig estar amb un noi de 24 anys (jo tinc 19) i va ser el meu "amor d'estiu". Estavem parlant a totes hores i sempre junts però sense que ho sapigués cap dels nostres amics. Va haver-hi un feeling i un contacte emocional molt gran per part dels dos. Va arribar el pont d'octubre i vam tornar a veure-nos, i tot va ser encara millor. El problema és que vivim lluny i no podem estar junts, llavors vam quedar en que seguiríem parlant encara que sabent que en algun moment hauríem de deixar de parlar tant seguidament perquè encara que ens seguirem agradant la cosa es tornaria una cosa freda. Fins aquí tot bé, però divendres li vaig preguntar si volia deixar de parlar, perquè m'agovia molt no saber quan passarà això i començar a sentir coses per ell sabent que no podem estar junts. Ell em va dir que no queria, i va preguntar-me que per què volia això si estavem super bé. Doncs vam continuar parlant i em va dir t'estimo i tot (cosa que estava implicitament "prohibida").
Des de diumenge hem parlat molt menys, però no li he donat importància perquè els dos estem ocupats. Però ahir no em va contestar llavors vaig decidir no dir-li res més, i avui no hem parlat res.
No sé qué fer, per què no entenc que si vaig donar l'oportunitat de deixar de parlar deixant-lo tot parlat, perquè ara als dos dies passa de mi...Ajudaaa, qué he de fer? Jo li diria amb sinceritat i s'ho preguntaria però no sé si estaré sent massa pesada...
Estrella Dorca

Hola!
És fantàstic que sigueu capaços de parlar tan honestament del que sentiu l'un per l'altre. És evident que la distància és un factor que complica la vostra relació i que a tu et preocupa. Crec que has d'intentar centrar-te en el que esteu vivint, no t'avancis al futur ni posis entrebancs a una situació que encara no ha passat.
Segurament el fet que ell et digués aquestes paraules, ha fet que la vostra comunicació quedi una mica "rara", però veuràs com recuperareu la normalitat ràpidament.
El més important és que tu decideixis quina relació vols amb ell i què és el que no vols viure (és important saber què vols i què no vols) perquè així en podreu parlar i decidir com enfoqueu la vostra relació.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25