ESTIC SUPENENT I ESTIC SOLA SEMPRE
Ultimament estic suspenent bastants examens, i no entenc els motius ja que estudio... i notes que en examens anterior he tret un 9 ara trec un 4.
Sense exagerar
A mes, des de ja fa un temps estic bastant sola, es a dir, que no vaig amb ningú. Hem fan com una mica de bullying.
A classe si que es veritat que parlo amb la gent, amb pocs, però quan sortim de l’escola queden els meus supossats “amics” queden sense mi, i si, els hi he dit i ho segueixen fent des de fa molt temps. Passen de mi descaradament, i desprè diuen que sòc jo la que no s’apropa quan sempre els hi vaig darrera.
M’he adonat que m’he distanciat molt de la gent de la meva escola i el problema es que a mi hem costa fer amics i no en tinc mes... Se que pot semblar una tonteria pero m’afecta bastant el necessitar a algú i que no hi hagi ningú es difícil d’assimilar.
Estrella Dorca

Hola aries,
Entenc que sentir-te sola crea molt malestar, però si aquestes persones et fan sentir així... potser hauràs de plantejar-te si es mereixen la teva amistat, no creus?
Si ho necessites parla amb la teva tutora o tutor de com estan les coses dins la classe, així et sentiràs més acompanyada.
Però el més important és que trobis, coneguis i et relacionis amb persones amb qui realment hi tinguis interessos en comú. Sé que sona difícil, però apunta't a alguna extraescolar, fes alguna activitat al cap de setmana, busca grups d'escoltes, de castellers, de diables, d'excursionistes.... i comença a obrir el teu món de relacions!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25