El meu ex mesta fen mal siguen amics
Hola ,em dic Miriam tinc 16 anys.
Ahir el meu exnovio que tenia bon rollo amb ell ,em va insultar per aver parlat am el exnovio de la seva novia,jo no volia parla sobre aquest tema i menos amb el seu exnovio.El meu ex va veure una conver jo dihuien choni a la seva novia per ho es i jo ho dic respectan.
El meu ex ah canviat molt desde que esta amb aquella novia ,no es ell,es topebrde i va de chulito.
Jo trobo que no me mareixo aque em tracti de aquesta manera i menos per tot lo que eh fet per ell,l'he defensat de tothom,en les bones i dolentes sempre eh estat amb ell,eh confiat amb ell.
A la seva famlia els estimo un pilo.Ma ajudat amb tot i confiar mes ami mateixa
Estic anan al psicoleg perque tinc ansietat,potser ho eh pillat per tot lo de ello nose.
Jo nose que fer m'aradaria que senteresi de tot lo que eh fet per ell inclus tractanma malament.
Ja no m'importa tant despres del insult que em va dir pero m'agradaria saber que fer apart de olbidarlo.
Nose si menteneu.
Mersi
Estrella Dorca

Hola!
Crec que has de deixar anar aquesta persona de la teva vida. És a dir, tu ja has intentat tenir-hi una bona relació, però sembla que no acaba de funcionar, oi?
Doncs potser serà millor que comencis a passar pàgina i oblidar-lo totalment. A vegades ens entossudim a mantenir una relació d'amistat amb una persona que no hi posa el mateix interès, ni la mateixa energia. Sembla que ell no està gaire interessat a tenir bon rotllo amb tu, que no té en compte les vegades que l'has defensat i que fins i tot et tracta malament....
Així que potser hauràs de posar-hi fi i apartar-te d'aquesta persona que no t'aporta res... (encara que t'hagi aportat molt en un passat)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25