no se que fer...
siusplau ajuda, avui el meu novio i jo em tallat, buenu a tallat ell. Encara diu que m'estima pero que millor tallesim perque no parlabem i parlabem mes quan erem amics, diu que quan passi un temps i ens coneixem millor, potser podriem tornar, el problema es que jo estic fatal, estic molt trista idestrossada pero a ell sembla que li es igual. Remeis per convatre una ruptura siusplau!!!
Gracies!!
InterPersonal

Hola Patri17! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que estiguis trista. és natural. A més , ara mateix estàs més que trista perquè n'hi t'ho acabes de creure al primer moment! t'has de donar uns dies per anar-te serenant, encara que has de passar epr aquesta tristesa, forma part del dol i de la vida. Sempre volem evitar les emocions negatives, però és impossible, també hi són i hem d'aprendre a viure amb elles. Veuràs que d'aquí a 15 dies et sents millor si et vas cuidant i que tot i que potser encara estaràs trista ja no tan, potser després sentiràs ràbia , però a poc a poc aniràs acceptant la situació, eprquè funciona així el procés (a ningú li passa res per un dol si es cuida i accepta que s'ha d'estar uns dies malament). Per cuidar-.te aquests dies: fes coses divertides i distreu-te , parla amb les teves amigues de com et sents, si plores en algun moment deixa que ploris (plorar ens ajuda a superar els coses i és molt important quan perdem a algú), després de plorar renta't la cara i ves a fer un vol o a córrer, escriu el que sentis a una llibreta (escriure és una medicina fantàstica per els nostres emocions!)...i ves fent això, pensant cada dia en cada dia i aprenent de la situació. Sobretot quan estiguis molt trista si escrivint no passa, parlar amb algu que t'ajudi en aquell moment i et trobaràs millor després. Una abrçada! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga