ell u era tot -.-" #29#
Ola...fa tems baix coneixe a un noi,parlavem molt sempre per face o wuatsap ya que ell viu lluny don vik yo....prime n sentia res despres mi baix enamora i ni k savia k mai tindriem res....era felis! Fa uns mesos les nostres converses van disminui eren mes pokes pero amb molta intencitat....ara ya fa tems k n em respon mai...li dik ola...n respon...li pregunto si li pasa algo...tampok...i e probat per tot a reu i de totes les maneres ..les amiges man dit k loblidi pero ske n puk! No nomes pk em feia senti especial sino k tambe pk n puk oblidarlo sense saver el motiu d aket comportament! Yo nestik segura k n e fet res pk es comporti aixi!
InterPersonal

Hola aneta! Sóc l'Eli AUlet. psicòloga d'Interpersonal. Doncs si ho sents pots fer un últim intent dient-li que no entens eprquè ja parleu i que si et pot donar una resposta per poder tancar el tema. De totes maneres, si segueix igual està clar que t'està demanant silenci i que no pots controlar el que fa ell. Evidentment és una falta de respecte no donar-te aquesta explicaicó, però algunes eprsones a vegades es comporten així. Elt ema és decidir què vols fer davant d'aquesta falta de respecte! Centrar-te en els teves coes i les teves amigues és una opció. Endanvat! Eli Aulet www.interpersonal.cat