no se com dirho
Hola adolescents,
Fa una setmana vaig conèixer un noi per instagram, que és amic de la meva cosina, però ell no viu a prop d' on visc jo, i vàrem dir de quedar però no sé com dir-ho als meus pares, ja que sóc la gran de 3 i els hi està costant bastant deixar-me llibertat de fer la meva. Jo vull veure'l com més aviat possible però si els hi explico que fà tant poc que el conec no crec que em deixin... Com els hi dic? els hi dic(algunes amigues meves m' han dit que no els hi digui)?
Moltes gràcies!!
Estrella Dorca

Hola!
Nosaltres sempre busquem la sinceritat amb els pares: per un tema de confiança i seguretat és important que sàpiguen on sou i amb qui esteu.
Si ho vols, parla amb qui tinguis més confiança (pare o mare) i exposa'ls la situació. Intenteu buscar entre tots una solució que agradi a tothom: quedar un dia que estiguis amb la teva cosina, que els teus pares t'acompanyin i us deixin una estona sols, esperar un parell de setmanes... Veuràs que si ells veuen que estàs interessada i que cumpleixes amb els seus requisits, mica en mica et donaran més llibertat i més confiança ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25