Problemes d'amor? No se que fer
Hola!
Resulta que fa quasi un any JA que li agrado a un del meu curs. Abans anàvem a la mateixa classe, pero aquest curs ja no. Doncs bé, ell em va demanar de sortir (en plan novios) i li faig dir que no. I a final de curs va intentar quedar amb mi diverses vegades pero tampoc vem quedar Al final (li faig dir que si, pero ho vaig cancelar perque em feia molta vergonya).
Ara que no va a la meva clase, parla molt amb una amiga meva, i ella em diu que ell està parlant tot el día de mi, i de lo molt que li agrado. Totes les meves amigues el troven una mica raro i pesat, pero a mi em sembla que ho fa només per cridar l'atenció i que en veritat es molt simpàtic i bona persona.
El que passa es que no se com dir-li que m'agrada, perque jo crec que ja pensa que no te cap possibilitat amb mi, i tot això, pero jo crec que si em tornés a demanar per quedar, aquest cop quedaríem sí o sí. A més, tampoc vui que cap de les meves amigues s'enteri de que (quan surti amb ell, si es que arrivo a sortir) estic amb aquesta persona que tant raret troven.
Consells si us plau?
Gràcies, xoxo
Estrella Dorca

Hola!
Crec que hi ha dos temes a tenir en compte:
• si ell t'agrada, per què no li proposes tu de quedar? És natural que ell no ho intenti, ja que ha rebut algunes negatives per part seva, així que et toca a tu fer el pas, no creus?
• l'opinió de les teves amigues. Entenc que et preocupi què opinen les teves amigues, però has de donar valor als teus sentiments. Si aquest noi t'agrada, no deixis que l'opinió de les teves amigues es fiqui pel mig de la relació! Si et molesta que opinin sobre la teva parella, tens tot el dret a demanar-los que no parlin malament d'ell davant teu.
Sigues valenta i escolta els teus sentiments!!!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25