SIUSPLAU JA NO PUC MES... :(
Hola, sóc una noia de 16 anys i porto ja 1 any i poc amb el meu novio, el que passa és que al principi tot era molt més fàcil que pas ara, ell està més distan de mi, ja casi be no em diu mai ni que m'estima ni res.. l'unic que fa és jugar a jocs tan de l'ordinador com del movil i em sento bastant ignorada... sempre em demana que li faci coses però si li dic que no o be que jo estic fen alguna altre cosa em parla de mala manera com si em renyes i ami aixo em fa molta rabia... soc una daquelles persones que a la minima que creu que fa algo malament o que la criden es posa a plorar perque es sent malament per això. bueno el problema es que això cada dia que em parla una mica malament em poso a plorar però ell despres s'enfada i fa com si jo tingues la culpa de tot i això em fa sentir molt mes malament i a sobre ell tmpoc em demana mai perdo, faci el que faci sempre tinc que ser jo la que vaig al radera, no hi ha cap dia que no plori i estic molt farta, algun cop m'he afartat tant que li dic fins i tot per tallar pero despres em deixa de parlar durant una estona i clar io torno a plorar perque m'arrepenteixo de haverli dit ja que me l'estimo molt i ia no sabria com ferm-ho sense ell. el que passa és que ja lhi he dit molts cops que no em parli aixi perque no m'agrada i després ell ia em torna a dir algo que he fet malament i m'ho va retreient. Tampoc li agrada que quedi amb les meves amigues, i si li dic que he quedat amb elles unaltre cop senfada i em fa sentir fatal. No em deixa ferme fotos i penjarles.. i quan em paro a pensar tot aixo esque és brutal tot el que penso (penso que nose perque estic amb ell que sento que no em deixa fer res i que em té com ''reprimida'' nose ven be com dir-ho) el fet és que ja estic cansada de plorar sempre i que em faci tot aixo i que no pugi fer el que jo vull mai.
SIUSPLAU necesito algun consell ja no aguanto més cada dia em sento més deprimida...
MOLTES GRACIES:D
InterPersonal

Hola Mi! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs no t'has de sentir gens culpable del qeu passa. És molt greu les faltes de respecte que expliques per part del teu nòvio!! En una relació s'ha d'escoltar, acceptar i negociar! Aquests són els mínims perquè funcioni. A més fer patir a l'altra d'aquesta manera que tu estàs no té res a veure amb una relació sana. Així no es cuida a la gent! Tu només demanes que se t'escolti i que se't valori , i ell ecara s'enfada més quan tu reclames els teus drets. Està clar que no t'escolta i que només està centrat en el que vol ell. Has d'aturar aquesta situació i tallar amb al relació perquè això t'està destruint!! Has de tallar la relació en sec si no vols acabar més deprimida i més malament! Una relació ens ha de fer sentir tranquil.ls i segurs!!! Confia i cuida't a tu mateixa! és injust el que et passa! Et mereixes que t'escoltin, et cuidin i et considerin! Les persones que ens valoren no tracten com ell fa a la gent. Demana ajuda i parla amb gent del teu entorn per tenir suport!!Ànims! Una abraçada de força! Eli Aulet ww.interpersonal.cat