Marxar de casa
Hola, tinc 14 anys i tinc moltíssimes ganes de marxar de casa, nose si es normal pro crec que amb els meus pares no m entenc gens, estic segura de que no em volen i això em fa pensar en marxar per poder disfrutar de l’adolescència i poder ser feliç sense ells ja que estic segura de que ho seria, el problema es que nose com marxar... vull anar a viure amb la meva avia o algo així pro nose com fer-ho ja que tinc 14 anys només... si em poguéssiu ajudar em faríeu un gran favor ja que a casa meva no mantenen gens i estic cansada ja...
Estrella Dorca

Hola Helens!
Nosaltres no et podem ajudar en aquest projecte. Tu mateixa dius que només tens 14 anys i que no saps ni com començar. Crec que seria interessant que mantinguis una conversa amb els teus pares i així poder parlar tranquil·lament del què esteu sentint tots tres.
Si ho necessites, parla abans amb algú de la teva família, que segur que et pot ajudar i t'orientarà a parlar del tema. Sigues sincera i parla de coses concretes. Evita utilitzar el "sempre", "mai", "tot" i "res" i posa exemples concrets que us hagin portat alguna discussió. Així serà més fàcil posar sobre la taula els diferents punts de vista i negociar algunes coses per facilitar la convivència. Com ho veus? ho provaràs?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25