Molt urgent, de veritat
Vale, en primer lloc donar-vos les gràcies per tots aquells que feu consultes (moltes les he aplicat jo mateixa, també) però sobretot a @adolescents.cat que sou qui les responeu. Un cop dit això, necessito consell. Tinc nòvio des de fa quasi mig any i sé que l'estimo, o com a mínim ho sentia fins fa poc. Fa com dues setmanes vaig trobar per casualitat una persona per insta i vam començar a parlar, em va donar el seu número i vam començar a parlar pel WhatsApp (ens coneixíem d'abans, però feia moooolt temps que no parlàvem). Jo li he explicat moltíssimes coses, i ell a mi igual, però no ens hem vist en persona perquè estudia a l'estranger. Ara depenc molt d'ell, del pal, si em diu algo li vull respondre immediatament. I no sé si em pot agradar. Existeix l'amor a distància? Jo sé que per a ell només sóc una nena ingènua que no té ni idea de la vida (és més gran que jo), però em parla, i hem tingut converses de tres hores. Podria ser que m'estigués enamorant i que alhora estigués fent mal al meu nòvio perquè ars estic molt confusa?
Merci🎈
Estrella Dorca

Hola Someone,
Sembla que estàs vivint un moment de confusió. Per tant, potser hauràs de prendre't uns dies per veure i saber què sents per cada un dels nois.
Per una banda, la teva relació et fa sentir bé? Ets sents acceptada i valorada? T'interessa la teva parella? Teniu un projecte junts?
Per l'altra banda aquesta nova persona: és atracció intel·lectual? t'imagines una relació amb ell? Sents que és més especial que un amic?
Crec que és important que dediquis uns dies a pensar quins són els teus sentiments per evitar fer-te més mal a tu i als altres. Una vegada tinguis clar què sents serà qüestió de ser honesta i prendre alguna decisió encara que sigui dolorosa: tallar amb la teva parella, posar distància amb el nou amic....
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25