La meva millor amiga em falla
Aquest any he canviat d'insti amb la meva millor amiga, era una idea que jo ja tenia pensada durant molt de temps i quan li vaig comentar s'hi va acoplar, a mi em va semblar be perque vaig pensar que aixi em seria mes facil adaptar-me. El cas es que la meva amiga es mes "popular" que jo, es la tipica nena super tumblr que de tant perfecte que fa rabia i tot i despres em mires a mi i et quedes en plan que fan aquestes dues juntes. Ella a l'hora de pati va amb mi i tal pro la gent com que la coneix mes a ella que a mi tinc la sensació que sobro o algo, som l'exemple classic de l'amiga pivon i l'altre, la duff, la timida, i que no donen tantes ganes de coneixre, la gent passa per el nostre costat i nomes la saluden amb ella o estem parlant jo i ella i ve una altre persona i comença a parlar amb ella i jo em quedo marginada. A mi tot aixo em fa molta rabia pq jo tinc molt de caracter i crec que realment podria arribar a ser mes comeguda si mes no i ella m'ho esta fent impossible. El cas es que segueix siguent la meva millor amiga i si ens separem sere una pringada total, si ens seguim fent pero no tant tambe sere pringada i si ens quedem com ara no se fins quan ho podre aguantar. Jo no m'esperava que anar a l'institut fos aixo! Ajudeume siusplau♡
Estrella Dorca

Hola Japana,
Crec que no hauries de deixar que la "popularitat" es fiqués enmig de la vostra relació d'amistat. Cada persona té un potencial a l'hora de relacionar-se amb els altres, busca el teu! Tinc la sensació que culpes a la teva amiga de fer-te ombra, mentre que ella continua sent la mateixa!
La teva amiga no té la responsabilitat de la teva situació. Crec que ella es mostra natural i es relaciona amb qui se sent còmode i tu hauries de fer el mateix. Fes el que et vingui de gust, parla amb qui et sentis bé i relaciona't amb les persones que despertin el teu interès! Independentment de si son populars o no! Això és irrellevant!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25