No puc mes
Fa dos mesos ho vaig deixar amb la meva parella amb la qual portavem 2 anys junts. Nosaltres ja haviem fet plans de futur i tot pero em vaig adonar que ell es preocupava molt poc per mi i per el que em passava i vaig decidir que el millor era deixar-ho. Vam quedar com a amics i fins aqui tot be. El que passa ara es que s'ha ajuntat amb 4 nois que son molt gelosos i molt aixi i li estan ficant al cap que soc una guarra i que lhe deixat per follarme a mig mon i aixo no es aixi. Per tant ell mha deixat de parlar i hr quedat com una guarra per a tothom fins a tal punt que la meva millor amiga que esta sortint amb un daquests 4 nois ja no mapoia en la meva situacio i realment no se que fer perque noto com si amb la persona que he pasat 2 anys de la meva vida ja no existis i ara nhi ha un que es complament diferent a ell i realment em sap molt de greu ja que est molt bon nen. I despres esta el problema que no noto que tingui a ningu que mapoi i ho estic passant molt malament. A linstitut no em concentro i a casa menys i ploro tot el rato perque no vull perdre la persona que ha estat amb mi molt de temps per culpa de 4 paios que no tenen res millor a fer pero tot el que jo digui no serveix perque ell ja no em fa cas. Se que direu que es culpa seva pero esque no sho mereix aixo i jo crec que tampoc mho mereixo i ja no se que mes fer. No puc mes. Ajudeume siusplau. Moltes gràcies
Estrella Dorca

Hola bonica,
Tens raó, no et mereixes viure aquesta situació. Tu vas prendre una decisió de manera totalment conscient i raonada i és feina d'ell acceptar-la. És veritat que tots gestionem el dolor com podem i potser ell ho està fent a través d'aquests nous amics. Tu no ets ningú per jutjar amb qui va, per molt mal que et faci. Tu ja l'has avisat, tu ja has intentat que reflexioni sobre aquest tema però ell no vol, així que deixa-li fer el seu propi camí i prendre les seves pròpies decisions.
És molt dolorós quan hi ha una ruptura i hi ha un trencament no només per la pèrdua de la persona, sinó també per l'esvaïment dels projectes en comú i per la sensació que la persona canvia sense el nostre coneixement. Segurament tu estàs passant per aquesta fase i, tot i que no és fàcil, has de posar distància emocional amb ell. Deixa'l anar i comença a viure la teva vida. Comença a cuidar-te i a reconstruir el teu dia a dia: passa estones en família i amb els teus amics, fes coses que t'agradin i que et motivin, viu i disfruta del moment.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25