Estic dubtós
Hola Bones. Principalment us escric perquè estic confòs amb la meva novia.
Jo i ella portem 8 mesos sortint pero en total portem 1 any. La cosa és que durant els primers 6 mesos, ella estava super bé amb mi, era super carinyosa, em contestava els Whats Apps en molt poc rato, em deia coses molt boniques, i quan jo li deia coses boniques li encantava. Però ara fara uns 2 mesos, que esta molt rara. Vivim una mica lluny i només podem quedar 1 cop cada finde màxim perque els dos estem fent batxillerat. El cas és que jo soc molt gelòs i de vegades la fico nerviosa, però mai res greu. Bueno com deia, els ultims dos mesos ha canviat molt. abans volia veurem sempre, ara ja fara 3 setmanes que no quedem, 1 de les quals mho va dir just 1 hora avans de quedar. Sempre la veig connectada i no contesta els meus missatges, suda bastant, tarda molt en contestar-los i ho fa a desgana. Ella em diu que ella va per èpoques i que ara no està per cursilades ni res. No sé és molt extray¡¡ny. Apart d'axiò, no hem follat mai ni hem fet res, nomes mha fet a mi 3 palles i ja esta, ella mai sha deixat tocar ni res, com si no confiés amb mi, però abans em deia que tenia moltes ganes de fer-ho, que nosequé i porta molt sense fer res amb mi aixi sexual. A mi em fa molta rabia perquè ella parla amb moooooooooolts nois, i ella em diu que son amics. Des de que estem junts, 2 tios li han fet un pico i es va liar amb un just al principi de la nostra relació, que la vaig perdonar. La veritat es que quan estem junts em demostra més que m'estima pero no tant com abans. No sé que fer i no la vull perdre perque l'estimo molt, a més ja tinc bon rotllo amb els seus pares, inclòs amb la seva àvia que no li va molar un pel saber que la seva neta tenia novio... Bueno... Aconselleu-me bé sisplau perque de veritat es que no sé que fer. Sembla que m'hagi deixat destimar... Però hi ha coses que em demostren que encara m'estima pero pff. No sé si esperar aveure com va la cosa o nose perque ja hem parlat molt i tampoc vull estar parlant amb ella d'aixo sempre. Gràcies.
Estrella Dorca

Hola claclacla24,
Sembla que la vostra relació ha canviat una mica, sobretot per part d'ella. Nosaltres sempre parlem que les relacions han de ser recíproques, és a dir, que les dues parts sentin que estan donant i rebent al mateix nivell. Pel que expliques, la teva parella ha posat una mica de distància en la vostra relació i està refredant els seus sentimetns. Hauries d'analitzar si hi ha hagut algun comportament o algun fet que pugui explicar aquest canvi de la teva parella, però de totes maneres potser hauràs de valorar quant temps estàs disposat a viure d'aquesta manera. És a dir, vols una relació on sentis que la teva parella no t'estima prou? Vols estar en una relació on et sentis poc valorat? Quant temps pots viure en aquesta realitat?
Posa't un marge, parla amb ella i pren una decisió si no vols continuar amb aquest malestar...
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25