Tinc el cap massa espès...
Ja porto uns dies pensan amb les relacions, mai me liat ni he sortit amb ningú, i quan veig que tots o la majoria dels meus amics tenen parella, penso que soc l'únic, diferent, no ho se... M'estic definint a mi mateix com una perosna lletja, ningú em vol com a parella, i aixo em fa vaixar cada vegada més l'autoestima...
Ja intento parlar amb alguna persona que m'interessa, pero es com si no em demostressin interes (si no atrec amb una persona ho entendre i evidentment ho respectaré, però esque cap ni una. Això fa que en desespera i encara m'hanirà pitjor.
Per acabar nomès volia dir que fa uns dies que parlo amb una, que m'atreu, tot i que ella sembla ser que no mostri interes, però aquesta vegada no em voldría rendir tan aviat, faig be de continuar? Li soc sincer d'una vegada? Que faig?
Moltes gràcies per l'ajuda m'hanirà molt bé!
Estrella Dorca

Hola Usuari,
Coincidir amb un persona que tots dos us agradeu mútuament, no és tan fàcil! És una cosa molt màgica, per això diuen que l'amor costa tant de trobar! Perquè no sempre dues persones coincideixen en el mateix moment, al mateix lloc i vivint el mateix moment vital. Per tant, no et martiritzis d'aquesta manera pensant que no atraus a les altres persones. Potser, simplement, no heu coincidit en el moment.
Pel que fa a aquesta noia que t'agrada, ves veient com evoluciona la relació, ves veient si ella també mostra interès en tu, si també et pregunta i si et fa sentir còmode. Valora com et sents quan estàs amb ella i llavors podràs decidir si et continua agradant o no i  si li confesses els teus sentiments... No et precipitis, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25