NO PUC MÉS
Hola, desde fa temps que crec que soc lesbi, pero m'ho negava a mi mateixa. Fa poc li vaig explicar a un amic perque necessitava parlar-ho amb algú, però tampoc hem va servir de gaire. Porto molt temps que no puc parar de pensar en això, en si ho tindría que explicar als meus pares, amb els altres amics... No fa gaire he conegut a una noia, que també es lesbiana, i m'he 'enamorat'. Ella sempre hem parla amb indirectes i tal, pero li agrada una altra noia que viu força lluny. Hem passo el dia pensant en ella i això m'està matant.
També quan estic amb un grup d'amigues i es posen a parlar de nois hem sento fatal i m'incomoda molt.
No sé que fer, estic molt perduda i no aconsegueixo concentrar-me en els estudis per culpa d'això. Tinc el cap fet un lío, i necessito consells, parlar-ho amb algú.
Elena Crespi

Hla Sadness, com estàs?
Primer de tot dir-te que si ets lesbiana és quelcom completament normal, per tant, primer de tot, relaxa't perquè no passa res.
Com reaccionarien els teus pares si els hi expliques? Jo et recomano que els hi diguis i que ho puguis comentar obertament amb qui tu vulguis o qui tinguis al teu voltant (pares i amics) ja que potser això et donarà la tranquil·litat de poder parlar del que vulguis i del que sents amb qui tens a prop dia a dia.
Potser explicar-li a un amic no et va servir de gaire però potser si el teu entorn sap el que estàs passant això et farà sentir-te més lliure.
Si t'agrada aquesta noia... potser podries fer indirectes més evidents o dir-li directament per veure què sent ella...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Fbk: elenacrespipsico