No crec que els meus pares m'estimin
Hola
Crec que els meus pares no m'estimen, osigui sempre em diuen que si pero no m'ho crec i avui m'an enfonsat la vida.
Desde petit dempre he volgut tenir el cabell llarg(una mica)i portar una arrecada. El cas es que el cabell llarg ara m'el deixen pero avui li he demanat a la meva mare si per nadal em deixaria posarme una arrecada i m'ha dit que no, que ja en tenia prou amb el cabell. Aleshores li he preguntat el perque i m'ha dit que l'unica cosa per la qual em va deixar portar el cabell una mica mes llarg era perque dintre d'uns anys s'em caura tot i em quedare calb.
La veritat es que ja ho sabia pero que m'ho digues aixi m'ha posat molt trist i araporto 1:27 h tancat al lababo plorant.
Vosaltres que creieu?😔😔
Estrella Dorca

Hola anònim,
Jo no crec que els teus pares no t'estimin, sinó que simplement teniu diferents idees sobre la moda i l'estètica. Estic segura que has estat molt de temps per aconseguir portar el cabell una mica llarg, oi? Doncs crec que amb el tema de l'arracada passarà igual!
Els teus pares necessiten un temps per assimilar les teves idees i les teves propostes, així que ves insistint, de forma tranquil·la i sense posar-te nerviós. Veuràs que mica en mica t'aniran entenent i potser d'aquí uns mesos accedeixen a la teva petició ;)
Ara bé, no confonguis el ser "estricte" amb el "no estimar-te". Hi ha un gran abisme!!!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25