No puc controlar els nervis
Hola,
Hi ha una cosa que em preocupa bastant, i es que, sempre que em fico nerviosa no ho puc evitar i començo a tindre ansietat, i moltes vegades arribo al punt bomitar i no sé que fer per que això no em passi.
Alguna cosa per poguer evitar-ho?
Gràcies.
Estrella Dorca

Hola!
Ens falta una mica més d'informació per ajudar-te, així que si continues amb aquest cercle d'ansietat, demana ajuda a un especialista que et faci un tractament i un bon seguiment.
Per altra banda, sembla que tu mateixa anticipes que et vindrà l'ansietat i això et crea més ansietat. És possible?
Per què no intentes, una vegada comencis a notar els símptomes d'avisar-te a tu mateixa: "ara em vindrà una mica d'ansietat, notaré que em poso una mica nerviosa, que començo a suar i que respiro massa ràpid. Jo marcaré el ritme de la meva respiració i faré que cada vegada sigui més lenta i harmoniosa, notaré com el cos es va relaxant i passats deu minuts els meu cos tornarà al seu estat habitual".
Confia en les teves paraules i en el teu control sobre el teu propi cos. Ves-ho provant i entrena't en aquest control. Veuràs com l'ansietat deixarà de tenir efecte sobre tu ;)
I recorda, si continua aquesta sensació, demana ajuda!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25