Diversos emolics...
Hola!
Moltes gràcies per la feina q feu, és genial!
-Primer de tot ve la part k estic preocupada i em posa trista pensar q amb 17 anys q tinc mai mhe liat...em sento dun altre planeta i motl extranya...
-després, k un noi k abans estava molt pillat de mi ami no magradava i fins i tot magoviava, pero ara te novia i no em fa el mateix cas q abans, i sento k esta despertant dins meu un cert interes...creieu k mesta començant a agradar just ara k te novia?
-i despres passa k anys enrere amb un noi casi vam arribar a ser algo, i es com k encara queda la "xispa", nose com dirho...Potser son paranoies meves, pero sento k allo k mai va començar per por, mai sha donat per acabat...pero nose k sento exactament per akest noi...
quin dels dos nois magrada? quin lio. i no es normal k amb 17 anys no mhagi ftet ni un trist peto...
gracies!
Estrella Dorca

Hola Anna!
Moltes gràcies pels teus ànims!!!
Intentaré contestar-te les tres preguntes.
• NO ETS GENS ESTRANYA! - hi ha moltes persones de la teva edat que no s'han fet el primer petó. El que passa és que sovint mentim sobre el tema (per "quedar bé") o bé ens liem amb qualsevol persona (per omplir l'expedient). Crec sincerament que si no t'has liat amb ningú és perquè encara no has trobar la persona que et fa sentir segura per fer aquest pas. No tinguis pressa i dona't temps per conèixer persones, per saber els seus somnis i per sentir-t'hi més connectada... veuràs que hi haurà un moment en què tindràs ganes de fer un petó a algú concret (el teu cos t'ho dirà, escolta'l)
• NO N'ESTÀS ENAMORADA - A tots ens agrada sentir-nos especials i admirats. Aquest noi (que tu mateixa dius que t'atabalava una mica) feia aquesta funció: recordar-te com n'ets d'especial! Ara que ell està centrat en una altra persona (que sent el mateix per ell!), tu t'has quedat sense el teu "admirador". Per tant, et recomano una cosa: convertir-te en la teva pròpia admiradora! Pensa-hi bé: realment necessites algú que et digui com n'ets d'especial? No ho saps tu mateixa? ;)
• NO HO PODEM SABER - A vegades hi ha persones que, passat un temps, continuen sentint el mateix magnetisme i d'altres vegades aquella història frustrada queda en el passat i millor que sigui així! Si tens dubtes sobre el que sents per aquest noi... per què no proves d'apropar-t'hi una mica i parlar amb ell. Així podràs valorar com et sents quan estàs amb ell, si et sents ben tractada, si creus que t'interessa o no.... d'aquesta manera tindràs més elements per poder decidir si t'agrada o no ;)
Espero haver-te ajudat una mica!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25