Autodiagnóstic Asperger
Bona tarda,
m'agradaria preguntar-vos una cosa.
Fa ja uns mesos que sospito que tinc Asperger. He llegit sobre el tema, fet tot els tests a Internet, vist videos, etc. Resulta que coincideixo en practicament tot i en els tests he posa sempre que tinc Asperger. A més, m'identifico molt amb el Sheldon de Big Bang Theorie (o sigui, diu/fa coses que jo diría/faría).
(Per cert, fa un parell de mesos li vaig comentar als meus pares, bueno, els hi vaig escriure una carta sobre que es l'Asperger i perque crec que jo ho tinc i tal, pero hem van dir que eren coses meves i que no tinc Asperger, per bueno...)
La meva pregunta es: Autodiagnosticarse Asperger basant-se en el que posa a Internet es fiable? (Per cert, estic molt segura de que tinc Asperger)
Moltes gracies per adelantat
Estrella Dorca

Hola!
La informació d'Internet no sempre és fiable i sovint, (sobretot en casos de malaltia i trastorns) hi ha molts criteris i elements que és necessari que valori un especialista.
Parla'n amb els teus pares de nou i, si ho necessites, comenta-ho a l'escola per tal que ho tinguin en compte i ho valorin si és necessari.
També et diré que hi ha persones que són molt susceptibles a la informació que reben/senten, de manera que viuen en carn pròpia el que estan llegint (és a dir, se senten identificats ràpidament amb diferents trastorns). Deixa que un especialista en salut mental faci el diagnòstic.
De totes maneres, el més important és la sensació de benestar. Com et sents tu? Estàs a gust amb el teu entorn? Tens algun malestar respecte als altres? si tu et sents bé amb tu mateix... continua així! No cal un diagnòstic si no hi ha cap dificultat ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25