què faig...
tinc 13 anys, i m'agrada un noi de 16. coneixo a el noi desdels 7 anys. la meva millor amiga evidentment ho sap, però aquest estiu, quan venia (el noi, pq no és d'aquí) li vaig dir a la meva millor amiga, es va posar tant contenta, que em va semblar raro, un cop el va veure, el va mirar amb uns ulls... no volia pensar el q se'm estava passant pel cap. total, que ens vam ficar a parlar (jo i la meva millor amiga) i em va començar a dir que era guapo i més coses. jo stava flipant. des d'aquell dia no torno a parlar amb ella normal. sé que li mola, té fins i tot una foto seva al movil!
no sé què fer. no la puc ni mirar. em mola des de fa tant... i ella es la meva millor amiga des de que érem petites.què puc fer?
Estrella Dorca

Hola!
A vegades hi ha persones que coincidim en els mateixos gustos. Crec que aquest noi us agrada per com us imagineu que és. Realment no el coneixeu suficient per saber si us agrada la seva forma de ser, de pensar i de tractar-vos. Ara mateix és un petit "amor platònic", no?
Ara mateix hi ha una diferència d'edat bastant important que fa complicat que una de les dues hi acabi tenint una relació, així que... per què no intenteu compartir aquestes estones d'imaginació?
Una altra opció és no parlar d'aquest amor que sentiu totes dues per aquest noi.
El que sí que et recomano és que no deixeu que la vostra amistat quedi malmesa per aquest tema
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25