Estic molt confusa...
Fa uns quatre mesos, la meva millor amiga i jo ens vam esbarellar, no ens parlavem ni res. Durant l'estiu, vam quedar per reflexionar sobre perquè ens haviem esbarellat, va anar millor del que em pensava però llavors jo li vaig dir que la trobava molt a faltar i que la necessitava i ella em va dir que no volia tornar a ser més amiga meva i que ja tenia una altra colla. Em va fer bastant mal quan m'ho va dir però ara ho estic superant. El cas esk ara que ha començat el curs (va a la meva classe) em parla com si fóssim amigues pero no anem a la mateixa colla. L'altre dia a mates,( estem fent un projecte) i ens van deixar triar els grups, ella em va preguntar si volia anar amb el seu grup i jo vaig dir que no pq ja en tenia un però apart d'això era pq em va costar bastant a oblidar-la i si ara tornava a anar amb ella em tornaria a passar. Això ja ho vaig trobar estrany, però encara hi ha més. Abans d'ahir a castellà ens van dir que haviem de fer un conte amb parelles i ella seia al meu davant, es va girar i em va preguntar si jo volia anar amb ella. Jo no sabia que dir i li vaig dir que si. Tb a l'hora de naturals algun dia anem al laboratori, i podem seure amb qui volguem, llavors ella 1r es va assentar amb les seves amigues, però després de cop i volta va venir a seure al meu costat, em va dir que era pq allà no hi veia gaire bé pero crec que no es veritat pq em vaig fixar a on seia i a davant no tenia ningú,, crec qe si que hi veia bé...A més ella a principi d'agost ja li van comprar el mòvil (jo encara no en tinc) i tot el dia m'està preguntant que quan tindré movil per poder parlar i tot... I això tb ho vaig trobar molt raroo....
La veritat esk ns q fer pq ns si es fa la falsa amb mi o esk vol que tornem a ser amigues de veritat...esk ns que pensar...
Fa una setmana mes o menys estavem sortint de la classe per anar al pati i ella i la seva colla i jo va ser casualitat de k sortiem juntes de la classe i llavors ella em va dir que si volia que a l'hora del pati anés amb elles, jo vaig dr que no pq ja tenia el meu grup, vaig dir "potser més endavant". Potser no vool que vagi amb el grup que vaig ara o algo...esk com dic al titol estic molt confusa pq ns si vol que tornem a ser amigues, ns si se'n fot de mi i vol que caigui a la trampa o algo...
Ns si me explicat gaire bé..
Estrella Dorca

Hola anònima,
T'has explicat perfectament! Pel que expliques sembla que no puguis ser amiga d'ella si ella ja té una altra colla. Entenc que t'ha costat molt superar aquests mesos sense la vostra amistat, però, pel que expliques totes dues heu trobat un altre grup d'amigues amb qui relacionar-vos.
Les amistats van canviant a mesura que evolucionen les persones i potser passareu èpoques distanciades i èpoques més connectades. Tot i així, per la teva amiga no és incompatible tenir aquell grup i la teva amistat a la vegada, en canvi per tu, sí que ho és. Per què no proves de combinar les dues amistats? Sembla que ella està intentant un apropament... i tu també la trobes a faltar, oi?
Estigues una mica alerta (per si de cas) però gaudeix de la vostra amistat!
I recorda! Cal que les dues parts se sentin a gust, còmodes i acceptades ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25