La vida....
La vida es una merda no se que faig en aquest puto mon, la vida no te sentit, no. Tot es patiment.
Vull morir, desitjo morir i no se com.
Odio viure, no hi ha res pel que valgui la pena seguir en aquesta merda de mon.
Perque es veu malament que desitji morir ja si total acabare morint igual ara o en uns anys...
A la merda la vida. A la merda viure
Estrella Dorca

Hola bonica,
Tinc la sensació que estàs molt enfadada amb el món, molt decebuda i, fins i tot, rabiosa! És important que treguis aquesta ràbia i aquest malestar, no deixis que et quedi dins el cor. Parla amb algú de confiança, algú que sentis que et pot entendre i que pot ajudar-te a sentir-te millor. Sovint, algun familiar pot fer aquest paper. Et ve al cap algú?
Estic d'acord amb tu que la vida a vegades no té cap sentit, que a vegades sembla que tot és negre i que no canviarà mai. Evidentment hi ha un final a la vida i potser aquest és l'únic sentit: viure. Viure i descobrir tot el que pots fer durant aquest temps. Llavors, quan s'acabi la vida, ja veuràs què passa un cop arriba la mort.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25