INTENTAR CONÈIXER-LO
Hola!
Des de fa poc que m'he fixat amb un noi que va a la classe. És molt extrovertit però per dins està destrossat.
Fa cosa d'uns 5 anys se li va morir la figura materna (quan ell tenia 13 anys) i tot i que sigui molt sociable i es relacioni amb els amics crec que és la única forma de que pugui transitar totes les emocoions que sent.
La cosa és que a mi m'encanta la gent amb història darrere, i no sé com apropar-me a ell. De gran vull estudiar psicologia i m'agrada ajudar a la gent, que confiin en mi i que no tinguin por d'explicar-me el que no expliquen a ningú.
Com puc fer per apropar-m'hi?
PD: ja sé que una persona que és tan sensible crea automàticament capes per fer de repelent del dolor, i és el que ell ha fet, és per això que se'm fa més difícil. Tot i això, com sé veure a través de la gent, sé qui és ell en realitat i com pensa i més o menys que sent (inteligencia emocional es diu, no?)
Gràcies per ajudar-me
Estrella Dorca

Hola fanlodo,
Vull avisar-te d'un error que a vegades podem cometre les persones: aquesta és la imatge que t'has creat d'ell, no saps si és veritat o no. És a dir, és la teva hipòtesi, però no has parlat amb ell per saber si realment és així o, simplement, ha pogut transitar el dol de la seva mare d'una manera sana. (no jutgis abans d'hora perquè ens podem equivocar) ;)
Per altra banda, també m'agradaria que et fixessis en les persones per com són actualment i no per la seva història. Apropa't a ell, interessa't pels seus pensaments, gustos, aficions.... i, si teniu coses en comú, ja tindreu una excusa per quedar i parlar! No cal forçar les coses, sovint ja flueixen per si soles.... així que ves a conèixer-lo! i a veure si sorgeix el feeling!!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25