Siusplau es molt urgent, necessito fer algo ja!
Bonees!! Sòc una noia de 16 anys i tinc un problema, el cas es que una amiga meva fa dos mesos es va liar amb un noi molt guapo, que ell al principi es volia liar amb mi. El cas es que em va obrir vam palrar, i mhe lhe follat sense dirli res a la meva amiga, ella es com una millor amiga, i nose que fer, si quedarme callada i que ningu sapiga res o dirli la veritat, em sap molt de greu per ella pero he fet el que sentia, potser ho he fet mal pq he traicionat a una amiga, pero ell nomes es va liar amb ella pq si i no vam tenir res mes q un lio duna nit, siusplau ajudeume he de saber que fer. Moltes gracies i una abraçada😭😘
Estrella Dorca

Hola anònima,
Jo no puc dir-te quina decisió has de prendre perquè ets tu qui assumirà els riscs.
Quan hi ha tres persones implicades... hi ha moltes possibilitats que algú en surti ferit.
Sembla que tots tres heu actuat segons el vostre desig i que heu sigut honestos sobre les vostres intencions (no hi ha interès en mantenir una relació amorosa), així que valora si vols parlar-ne amb la teva amiga perquè et sentiràs millor (i assumir la seva reacció) o prefereixes no dir res i conviure amb aquest secret.
Totes dues opcions poden comportar algun tipus de conseqüència, així que dedica alguns dies a meditar quina opció s'adiu més amb la teva manera de ser i amb la importància que ha tingut i tindrà aquesta acció.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25