Mai mhe liat, soc normal?
Hola!
Moltes gracies per la feina que feu, de veritat.
Sóc una noia de disset anys i mai sha liat amb ningu. oportunitats nhe tingut, pero no em sentia preparada per ferho. ja se q nomes son petons, es el q em diuen les meves amigues, pero jo no nhe estat del tot segura per ferho. ara tinc disset anys i em sento rara i diferent oel fet que mai mhe liat amb ningu...i ja vaig tard...potser em dieu q no tingui pressa q ja arribara...q tot arriba. pero jo em sento extranya i diferent de la resta del mon, i penso....i si mhagues liat abans encara q no estigues preparada pel simple fet dhaverho fet ja i no tenir aquestes pressions ara?
em sento diferent, i molt sovint mentren atacs dangoixa....q he de fer? busco desesperadament a algu amb qui liarme...?
gracies per latencio!
Estrella Dorca

Hola!
Crec que tu mateixa t'adones que "buscar desesperadament algú amb qui liar-te" no és la solució. A més, si t'haguessis liat amb algú pel simple fet de liar-te i ser "com els altres", no et sentiries rara amb tu mateixa, també?
No vas tard, ja t'ho asseguro (de fet, estic convençuda que hi ha persones que diuen que s'han liat amb altres però que és mentida!).
Pel que expliques, per tu és molt important estar preparada i notar que ho fas totalment segura. És possible que també hi influeixi que ha de ser amb una persona amb qui et sentis còmode i valorada. Així que... no tinguis pressa! Estàs prenent la decisió més ajustada a la teva forma de pensar i això no és mai un error. Tan de bo més persones fessin com tu!
Aprofita aquest any per conèixer gent, per disfrutar i per valorar amb qui et sents còmode, quines persones criden el teu interès, quines vols conèixer més profundament, quines no et desperten res... i així aniràs veient amb qui et sents més a gust ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25