HAURIA DE CANVIAR O NO?
Jo abans era bastant oberta, és normal que per factors de la vida i per la gent, finalment canvïs. Ara sóc introvertida i una mica timida, a mi ser introvertida no m'agrada, ja que no m'ho passo bé i a més m'agrada relacionar-me amb la gent i ser el centre d'atenció, llavors em forço per a ser més extrovertida, m'ho passo millor, però el problema és que hi ha moments que no se que contestar o em trepitjen o a lo millor tot això és formula al meu cap i la gent no ho veu així, ja que tot m'ho prenc molt personal, i això si que no se com canviar-ho, sempre m'ho he pres tot molt personal i em fico a la defensiva.
Estrella Dorca

Hola!
A vegades ens centrem molt més en els aspectes "negatius" que en les persones que mostren interès en nosaltres. A més, hi ha persones que tendeixen a ser molt crítics amb sí mateixos i no es permeten cap "error", mentre que l'ésser humà està ple d'errors!
Intenta relaxar una mica les teves expectatives, i t'animo fins i tot a intentar "cagar-la" a propòsit (així veuràs que no és tan greu!) i a posar-hi una mica de sentit de l'humor. Riure's d'un mateix ajuda a crear un clima de confiança que facilita molt les relacions socials... Així que l'únic que et demano és que augmentis una mica el teu sentit de l'humor i veuràs quins canvis hi ha al teu entorn! ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25