em sento sola i no trobo la sortida ajuda
hola,
fa tres anys que em vaig canviar d'institut, alla ja hi coneixia a bastanta gent abans d'entrar-hi, llavors ja tenia un grup d'amics pensat, i vaig encaixar bastant bé al principi.. pero va anar passant el temps i jo em vaig anar quedant apartada però em vaig quedar en un racó del grup i no fora del tot (no per què volgués, sinó pq on visc hi ha molts pocs grups de gent que em convencin gaire la veritat) llavors cada quedada que feien jo no hi solia ser, fins que un dia vaig començar a fer-me notar i va funcionar més o menys.. El meu problema és que tinc una millor amiga dins d'un grup d'amics, però noto que jo donc molt més que ella, pq ella realment no em necessita. I ara porto temps pensant que necessito algo com un novio, per què seria algu que m'estimés de veritat i que estaria sempre per mi, vaja que em notaria i jo a ell. el problema és que no trobo a ningu i cada cop em sento més trista, desesperada, sola i apartada.
Estrella Dorca

Hola Julieta,
Primer de tot m'agradaria dir-te que totes les relacions evolucionen i canvien a mesura que evolucionen les persones que en formen part. Sembla que tu estàs canviant i que hi ha aspectes d'aquest grup que no t'acaben d'agradar o amb els que no et sents còmode i per això t'aïlles una mica. No és dolent!
És important que vagis veient quines persones et fan sentir i en quins grups et sents còmode. A més, no hi ha cap problema si tu i la teva amiga aneu en grups diferents, ja que això enriqueix la vostra amistat!
No et centris en trobar un "novio" perquè no solucionarà aquest problema. Una cosa és l'amistat i l'altra la parella, són dos àmbits diferents. Escolta amb quines persones et vols relacionar, coneix gent nova o mou-te per altres grups. Així podràs anar veient amb qui et sents més bé i més acceptada!
Ah! però tampoc abandonis del tot el grup que tens, que potser se sentiran rebutjats
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25