Com puc fer més amics?
Hola!
Aquest any he cambiat d'escola i ara estic a una clase amb gent nova. He fet alguns amics amb els que em porto bé però m'agradaria intentar portar-me amb més gent. Ho he intentat però sóc molt tímida i sempre que intento ficar-me en alguna conversa de grup sento com que algú em mira malament o m'ignora completament i em dona la sensació de que no acabo d'agradar.
Com puc arreglar-ho?
Gràcies!
Estrella Dorca

Hola anònima!
Doncs el millor per agradar és no intentar agradar. Si a alguna persona no li agrada el que dius o et fa mala cara, no li facis cas! Segurament hi ha altres persones que sí que els interessa el que dius!
A vegades tenim tendència a centrar l'atenció cap a les persones que ens fan sentir malament i ens oblidem del que és important: les persones que ens fan sentir bé!
Aprofita aquest trimestre per conèixer totes les persones de la classe, per interessar-te per elles i veure com són. Així veuràs quines t'interessen a tu i quines no ;)
Ah!! i no canviis mai per agradar a ningú!!!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25