No se que fer!!
Holaa!! Tinc un problema perquè nose que fer estic pillada d'un nen des de fa 1 any i no em puc olvidar ho he intentat però mai m'oblido, jo crec que és perquè tampoc vull, però ell ja sap k m'agrada i acaba de sortir d'una relació de 6 mesos i m'agradaria tenir algú amb ell nose que fer perquè pode no li agradi i nose si es millor deixar-la o seguir a radera pode no sóc guapa...
Estrella Dorca

Hola!
Estàs dient coses contradictòries! Dius que vols oblidar-lo però a la vegada que vols intentar sortir amb ell? Potser hauràs d'aclarir-te ;)
Estic d'acord amb tu que, si no l'has oblidat és perquè tu no t'ho has proposat i encara sents que hi ha una petita esperança, si fa tant temps que t'agrada, per què no proves de parlar amb ell, de tenir-hi algun tipus de conversa i veure si hi ha connexió entre tots dos? A més, si el coneixes una mica millor també podràs valorar si et continua agradant o no!
Una vegada t'hagis apropat més a ell, podràs veure si ell té interès en tu o no i a partir d'aquí actuar:
- Si us agradeu mútuament, a veure com evoluciona!
- Si un dels dos no se sent còmode, començar a passar a pàgina!
A veure com va!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25