DEMANAR PERDO A LA MEVA EX
hola, fa uns 3 mesos que la meva ex novia em va deixar, ja que era una persona toxica jo, nomes feia que veure las coses negativament, discutiem per qualevol tonteria, em posava masa gelos (sense controlar mai el seu movil ni res), i li feia mes mal que be, despres de deixarme em vaig arrastrar i vaig obrirlo i ens van discutir i al cap de 3 setmanes ens vam tornar a discutir per que la vaig obrir per parlar de com anava tot i li vaig di que ja la habia oblidat ( pero era mentira) nomes era una escusa per parlar amb ella i bueno es va emprenyar per que no va pillar una broma que vaig fer i li vaig dir ''tontaa'' i me la va liar parda, dien que encara pensava en mi pero que no m'haviaobert per que sabia que sino seria pitjor pels dos, que habia caigut molt baix, que no li importava el que penses d'ella, i que qui em creia jo per parlarli aixi.
ara han pasat 2 mesos ja i encara la podria arrar a estimar pero la tinc oblidada, vull obrirla per que no vull quedar malament amb ninguna ex, pero es posible que si la obro me la lii una altre vegada o vegi que li mengo el cul i pasi de mi i nomes vull quedar be amb ella per que no vull quedar com vam quedar, enfadats bloquejats i sense parlarnos
Estrella Dorca

Hola!
Crec que hauries de ser més honest amb el que sents cap a ella. Tu mateix reconeixes que no vas ser una bona parella per ella, que la feies sentir malament i que discutíeu molt. Crec que ser sincer amb els teus sentiments t'hagués ajudat a recuperar la relació o, com a mínim, a no acabar tant malament.
De totes maneres, si en l'última conversa us vau discutir, potser és millor deixar passar el temps. Entenc que vulguis tenir-hi una relació cordial, però potser no és el moment encara, perquè la teva consulta encara s'entreveu cert ressentiment.
Deixa passar uns mesos i, si surt la situació, demana-li perdó pel teu comportament i accepta la seva decisió (encara que no t'agradi).
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25