Preocupadíssima :(
Hola!!!
Estic molt espentada, ja que fa dies em fa mal el pit esquerre, i m'estic menjant l'olla pensant que potser tinc càncer o alguna cosa del cor.
A sobre, veig imatges al Instagram que surt que si tens mal el pit i despres el tens una miiiiica més gran que l'altre ja és càncer, però, tinc 15 anys i potser és del creixement, ja que encara no he acabat i fa un any que em va venir la regla.
Estic molt preocupada, i a sobre, em fa molta por anar al metge, pel què puguin dir. Tinc por de que em diguin que tinc alguna malaltia i sigui horrorós... com que me àvia va tenir.... és que em preocupa molt....
Però també penso que no hi hauria de pensar tant, ja que sóc una persona que dono moltes voltes a les coses i sempre m'acaben perjudicant...
A si! La meva mare ja està informada de que em fa mal, però em diu que m'esperi.... que potser és del canvi o que senzillament el cos no és perfecte, i no sempre està al 100%.
A més, acabo de començar Bat i estic bastant preocupada també, tinc com ganes de plorar....
Em podrieu ajudar??
Moltes gràcies i molts petonts
Estrella Dorca

Hola Núria,
Primer de tot dir-te que nosaltres no som metges i que per tant, no podem diagnosticar ni tan sols avaluar la situació, perquè no és el nostre camp de treball. A més, si tens qualsevol dolor o molèstia, és important que vagis a metge/pediatre en comptes de buscar-ho per internet! En aquests casos, internet no és el millor aliat, recorda-ho! ;)
Per altra banda, és cert que els pits creixen durant una temporada i és possible que es noti dolor o molèsties quan es van desenvolupant les mames. A més, et diré un secret: no som completament simètrics i, per tant, sempre tindrem un ull més gran que l'altra, la boca no serà del tot simètrica, potser tindrem un braç una mica més llarg que l'altre i, per tant, els pits poden tenir tamanys diferents. És completament normal.
Si veus que aquest tema et preocupa i que comença a interferir en els teus estudis, demana hora al metge i que et faci una valoració, així et quedaràs més tranquil·la ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25