timidesa
Hola!!
Sóc una persona bastant tímida i em costa molt parlar amb la gent. Totes les meves amigues son súper obertes i divertides, però sento que les perdrè perquè segurament pensen que sóc sosa i aburrida. Amb els nois també sóc molt tímida, més que amb les noies, i em costa molt parlar amb ells. Aquest any ho estic millorant però m'agradaria ser una persona que explica xistes, canta, balla, i que pot parlar perfectament amb els nois!
Què puc fer per millorar?
Estrella Dorca

Hola!
Primer de tot has de tenir en compte que ser tímida és una característica molt útil! Ens servei per observar l'entorn i veure quins comportaments són "acceptats" dins el grup i quins desentonen o poden ser mal interpretats. No podem canviar d'un dia per l'altra la nostra manera de ser, ja que deixaríem de ser nosaltres!!
Les teves amigues t'accepten per com ets tu, així els agrades, t'estimen i et necessiten! Cadascú té el seu rol dins un grup i és genial que sigueu diferents!
Fes la prova: demana a les teves amigues què els agrada de tu o quina característica els atrau més. Veuràs que no necessites fer cap canvi ;)
De totes maneres, el que demanes és tenir una mica més de confiança en tu mateixa per poder expressar el que sents o el que et passa pel cap més espontàniament, oi? Doncs la seguretat i la confiança només es guanya fent aquestes accions i comprovant que no passa res! Que a vegades caus en gràcia, que a vegades el comentari és desafortunat i que a vegades no t'entendran, però al cap i a la fi... ningú se'n recorda la setmana següent!
Així que comença a dir el que creus i comprova que no hi ha conseqüències negatives ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25