Ya no se ni qui soc
hola, suposo que no me he equivocat de categoria (estaba entre aquesta y la de sexe pero crec que te mes a veure amb aixó).
Ya fa anys que se que m'agarden les noies, ho tinc aceptat, els nois crec que tambe, pero niidea, tampoc em machaco massa el cap amb aquests temes...el problema es que desde els 11 o 12 anys me sento rara, osigui, jo sempre me he identificat amb el meu nom femení i amb els pronoms i tot aquest royo, pero quan me fico roba o intento actuar com ho fan les altres noies me sento molt malament, igual que utilitzar sostens, avans no m'importava, pero desde que tinc una 90 ja me sento incomoda, no soporto portar faldilles o vestits, no me sento jo, soc molt rara. Pero el tema es que quan em plantejo si m'agradaria ser un noi tampoc m'identifico, m'agrada la roba de noi, em sento molt més comoda, pero m'agrada maquillarme y portar sabates de taló, osigui, no m'identifico com a un noi trans, pero tampoc com una noia, ni jo m'entenc, és com que necesito portar roba de noi pero segueixo sent una noia. Apart ahir se me va anar la oya, vaig entrar al lababo y em vaig venar els pits, al ficarme una samarreta ampla de les meues amb els pits venats me vaig sentir molt...contenta, no se, com euforica...Fa un temps vaig llegir sobre gent que fa crossdressing i sobre genderfluid i tal, pero niidea...ademés, el meu pare quasi me mata quan va descobrir que no estava utilitzan sostens...el meu gran problema actualment es que em deixin utilitzar corbata i camisa per el sopà de nadal.
Alguna idea de que em pot pasar?? Al principi pensaba que era "normal" que em sentís rara amb el meu genere i tot aixó, pero vaig anar de colonies i me vaig adonar que no...totes les noies de la meva habitació eren molt femenines.
pd: en dues semanes començaré a anar al psicoleg per altres temes, igualment ho comentare, pero preferia preguntar-ho per aquí avans, em sento mes comda escribin que parlan...
Estrella Dorca

Hola!
Gràcies per la teva sinceritat! Si d'aquí uns dies vas al psicòleg... per què no imprimeixes aquesta consulta i li deixes llegir? Així potser et sentiràs millor.
Per altra banda, a la teva consulta parles de diferents coses. Et deixo aquest dibuix que és molt gràfic per descriure el gènere, el sexe biològic, l'aparença i l'atracció romàntica. L'ésser humà és molt complex i aquesta complexitat és la que ens fa forts davant les adversitats. Busca (si ho trobes) on creus que et situes en cada dimensió, potser així et sentiràs més tranquil·la. Pel que expliques sembla que t'identifiques amb el gènere femení però t'agrada i et sents més còmode amb una expressió més masculina. La teva orientació es mou entre la homosexualitat i la bisexualitat i els teus genitals són femenins. El problema dels sostens... potser és que no has trobat la forma que va bé amb la teva manera de ser. Has provat els tops esportius?
Espero haver-te ajudat una mica i recorda, tot és normal!! ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25