Hauria de distanciar-m'hi?
Hola!
Fa uns mesos que estic amb un noi, mig sortint. Els dos ens ho prenem mes en serio que qualsevol "lío" pero sempre sembla que jo li fiqui mes importancia que ell. He fet intents de parlar-ho pero malgrat que intento que m'entengui, que hi ha moments en els que em fa sentir malament, ho segueix fent. Tambe esta el tema de que quan estem amb els seus amics es diferent a quan estem sols.
Ja qué ho he intentat parlar molts cops, em quedo sense idees del que fer. Potser haig d'aillar-me, pero vull intentar tenir algo serio amb ell, perque m'agrada molt.
Algun consell? Gràcies!!!
Estrella Dorca

Hola Sunshine,
A vegades costa trobar l'equilibri entre les necessitats dels dos membres d'una parella.
És important que tu respectis les seves necessitats, però també que ell respecti les teves. Estaria bé que en poguessiu parlar un dia tranquil·lament, on tu expliquis com et sents i ell et pugui escoltar. Llavors serà moment que ell expliqui com se sent i que tu l'escoltis. Una vegada hagueu parlat tots dos des del cor, podreu trobar la solució. Ja veuràs.
Consells per parlar:
• Parla dels teus sentiments: "em sento..."
• No ataquis: "tu fas..."
• Evita el "mai" i "sempre"
• Evita les etiquetes: "tu ets més fred" i digues "a vegades et comportes de manera freda amb mi quan estàs amb els teus amics"
• No interpretis els seus actes: "fas allò perquè no em vols veure", descriu l'escena: "en els moments que fas allò, jo sento que no em vols veure i em poso trista"
Prova si d'aquesta manera sabeu trobar una fórmula on tots dos us sentiu lliures, estimats i respectats ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25